Vítám Vás na svých stránkách.

Omlouvám se, aktuálně stylingové služby z důvodu pracovního vytížení v jiném oboru neposkytuji.

čtvrtek 23. dubna 2015

Coachella inspiration

Kalifornský hudební festival Coachella před několika dny skončil a já se kochám záplavou originálních outfitů a vymýšlím, co si na letní fesťáky oblíknu já. Už aby tu byly!! Ani z desetiny si tolik neužívám vymýšlet kombinace třeba na plesy jako na Colours of Ostrava. Tímto vás lákám na polovinu července, kdy se tento super fesťák koná, a já si snad mezi koncerty najdu čas nějaké své outfity vyfotit :).

Z letošní Coachelly se mi moc se líbí trend košil a bund kolem pasu, protože večery u nás i v létě bývají chladné a přes den aspoň víte, jak takovou bundu na večer nejlépe využít. I rozmanitá variace ruksáčků je velmi praktický trend. Všudypřítomné třásně a další prvky sedmdesátých let nejsou pro fesťákovou módu žádnou novinkou, ale přece jen je letos jejich výběr ještě pestřejší. Zajímavým tipem jsou i náhrdelníky místo pásků či čelenek. Každopádně trend, bez kterého se má fesťáková sezóna rozhodně neobejde, jsou malůvky na rukou a obličeji. Ještě nikdy jsem se do něčeho odvážnějšího nepustila, tak trošku tápu, jak na to. Zvlášť když si představím celodenní pobyt venku v lepším případě potící se na slunci v horším moknoucí v dešti, mám obavu, že tohle zvládne jenom tetování :D. Nemáte tip čím si obličej i zbytek těla pomalovat, aby výsledek vydržel nepřízeň počasí v pěkném stavu a současně, aby se dalo vše na další den umýt a dotvořit si jinak další outfit??
A na jaké fesťáky se vlastně chystáte Vy??

P. S.: Omlouvám se za tu nálož fotek, vybírala jsem asi tak z trojnásobku toho, co jsem si pro sebe z různých zdrojů postahovala, a prostě nejsem schopná výběr ještě zúžit.
















Hmm tak tohle asi namalovat nezvládnu.. :D

..ale jemné bílé tečky nad obočím podle Chiari Ferragni snad jo :).



Zdroj foto: elle.com, wwd.com, pop-rocky.tumblr.com

1 komentář:

Těším se na sdílení všech Vašich myšlenek, nápadů, otázek i odpovědí.